2018. július 15., vasárnap

Teás book tag

Ahogy forraltam a bosszúmat a legutóbbi tagért, Moro ismét hozzám vágott egyet (igaz, ezt békeidőkben :3), úgyhogy most jól kitöltöm. :D (Ez a fizikatanáromat juttatja eszembe, mert egyszer a barátnőmmel keresztrejtvényt fejtettünk az óráján, az meg elkezdi: "XY, elteszik a keresztrejtvényt, vagy elveszem és megfejtem!") Ezúton is köszönöm neked, Moro, imádom ezt a taget! :D
INSTANT TEA - A legrövidebb könyv, amit mostanában olvastál
Mostanában talán a Carrie, úgy mindent összevetve pedig a Jonathan, a sirály, azt hiszem. A Carrie-t Stephen King eredetileg novellának szánta, a Sirályt pedig olyan régen olvastam, hogy mintha nem is én lettem volna, de arra emlékszem, hogy amennyire rövid volt, annyira velős.

ZÖLD TEA - Egy könyv, zöld borítóval
Hát, ide nem is kerülhet más, mint az A tűz és jég dala regényciklus harmadik kötete, a Kardok vihara. De némelyik kiadásban (a díszdobozosban például pont nem) az eredetije, az A Storm of Swords borítója is zöld.

FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL - Egy könyv, ami átmelegíti a lelked
Leszögezném, nekem nincs lelkem, de ha feltétlenül mondanom kéne egy könyvet, ami mindig, minden körülmények között  jobb kedvre derít, akkor az azt hiszem, a Harry Potter összes kötete az. A nagymamámnak megvan mindegyik, és valahányszor nála vendégeskedünk, újraolvasom őket, mert egyszerűen nem bírok ellenállni a kísértésnek, és kész. Azok a könyvek mesterművek.

ÖTÓRAI TEA - Egy könyv, amit angolul, vagy más idegen nyelven olvastál
Az Outlander köteteit - az első kivételével - eredeti nyelven olvastam először, és csak utána, további szórakoztatásomra olvastam el a magyar fordításokat. De jelenleg a Die Sache mit Christoph-ot olvasom és szótárazom, egyrészt azért, mert imádom, másrészt azért, hogy felhozzam a béka segge alól a nemlétező némettudásomat, mert így a középszintű érettségin is bajok lesznek, nemhogy a tervezett emelten.

GYÓGYTEA - Egy könyv, amit kényszerből olvastál
Rólam tudni kell, hogy fanatikusan imádom az irodalmat, és ezért gyakorlatilag mindent imádok, amit irodalom órákon veszünk. Így természetes, hogy az összes kötelezőt elolvasom. A Vörös és fekete viszont valami elképesztően lefárasztott, valószínűleg azért, mert még nem elemeztük órán, mikor olvastam, ezért nem értettem, mire akar kilyukadni Stendhal. A végén viszont - erről egy régi bejegyzésben írtam is egyébként - lehidaltam tőle, megimádtam ezt is, egyszóval helyreállt a világ rendje.

Fekete tea - Egy olyan akciódús könyv, amin nem tudnál elaludni
Carrie. Nemhogy elaludni, a tátott számat becsukni sem tudnám rajta soha. Egyszerűen zseniális, és kész. Akit érdekel a bővebben kifejtett véleményem, itt olvashatja.

KALINKA SZAMOVÁR - Egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé
Ezen még gondolkodnom sem kell: az Alkonyat Saga kötetei, és Szürke Ötven Árnyalata. Előbbit még gyerekfejjel olvastam, ezért először lenyűgözött, de hamar felnyílt a szemem. Utóbbi viszont már olyan kínszenvedés volt, hogy tényleg csak valami nyugtató-túladagolással lehetett volna élvezetes számomra. Eleve azért akartam elolvasni, hogy tudjam, mit imád és mit utál ennyire mindenki - hát, becsületesen végigolvastam az elsőt, de a második könyv első pár fejezete után azt mondtam, hogy na jó, nekem ennyi pont elég lesz, köszönöm szépen.
Már nem merem továbbküldeni senkinek, mert mindenkinek elege van belőlem... :D
Az egyetlen, az igazi, a legkegyetlenebb, legromlottabb, legjavíthatatlanabb, legreménytelenebb, legőrültebb, legégetnivalóbb Nessa randalírozott; treat people with kindness! ♥ xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése