2018. július 24., kedd

Cirkuszolós booktag

Moro utálni fog ezért, de én valahol örülök, hogy elmaradt a nyaralása, mert így legalább továbbra is eláraszthat engem a jobbnál jobb tagekkel! :D (Na jó, nem vagyok jó a felvidításban, nézd el... :/)
I. KONFERANSZIÉ - Egy könyv, amit mikor először megláttál, tudtad, hogy el kell olvasnod
Az a gond, hogy kábé egymilliárd ilyen van... Valójában a világ összes könyvével úgy vagyok, hogy el kell olvasnom, ugyanis megszállott és mániákus vagyok.

II. BOHÓC - Egy könyv, amin végig nevettél
Mivel nincs lelkem, ezért nagyon nehéz csak mosolyt csalni az arcomra is, nemhogy megnevettetni. Megríkatni éppenséggel könnyebb, mint megnevettetni, de kajak! Úgyhogy azt hiszem, ilyen könyv sajnos nincs.

III. AKROBATA - Egy könyv, amin végig visszatartottad a lélegzeted
Az Outlander-sorozat második része, a Dragonfly In Amber (magyarul Szitakötő borostyánban). Mivel az első pár fejezet a jelenben zajlik, és utána fokozatosan ismerjük meg a kétszáz évvel korábbi történéseket, hogy aztán megint jelen időben záruljon a könyv, ezért az első fejezetektől fogva azon izgultam, hogy mégis mi a franc vezetett odáig, hogy Claire visszajött a jelenbe; hogy nem Jamie-vel van, akivel lennie kéne, a francba is! Aztán kiderül, én meg itatom az egereket, jó szokásomhoz híven.

IV. ELEFÁNT - Egy könyv, ami megijeszt a méreteivel
Szerintem nincs ilyen. Én csak örülni tudok egy terjedelmes könyvnek, persze csak akkor, ha az jó is. :D

V. OROSZLÁN - Egy könyv, ami megrémisztett
Carrie. Eddig sem voltak illúzióim az emberi kegyetlenségről, de amit az osztálytársai Carrie-vel leműveltek a gimiben, az még engem is megrendített.

VI. ZSONGLŐR - Egy könyv, ami játszott az érzéseiddel
Érzések? Azt enni kell? Nincsenek érzéseim. Ahhoz lélek kéne, nekem meg már rég nincs olyanom.

VII. ILLUZIONISTA - Egy könyv, ami nem az volt, amit reméltél
Ötven árnyalat-trilógia. Annyira a csapból folyt ki a megjelenése idején az első rész, hogy még hozzám is eljutott; aztán jött a film, és már a szemhéjam belsejére is ez volt kiplakátolva. Én meg úgy voltam vele, hogy a manóba, ha valami ennyire fel lett kapva, akkor az biztos valami fenomenális mestermű lesz! Aha, persze. Még mindig naiv vagyok.

VIII. ÁGYÚGOLYÓEMBER - Egy könyv, amin végig izgultál
Van Gogh élete, Irving Stone-tól. Van Gogh-gal olyan szinten lelki társak vagyunk, annyira együttéreztem vele folyamatosan, és hiába tudtam, hogy nem lesz hepi a kimenetel, folyamatosan azért szorítottam, hogy könyörgöm, hadd találjon már boldogságra ez a nagyszerű, tehetséges, csodálatos ember! És nem. Úgyhogy, ha Van Gogh-nak nem sikerült, én mégis miben reménykedjek?

IX. KÍGYÓEMBER - Egy könyv, sok csavarral
A Happy end után, Veréb Emese mesterműve. A legjobb barátnőm adta kölcsön, még tizedikben vagy kilencedikben. Imádtam, mondanom sem kell.

X. IDOMÁR - Egy könyv, amiből tanultál valamit
Az összes könyvből tanultam valamit, amit valaha olvastam. (Igen, még a Szürke 50-ből és az Alkonyatokból is. Méghozzá azt, hogy az emberek úgy kapkodják a selejtet, mint a cukrot, úgyhogy talán nekem is van esélyem a könyvkiadás terén.)
Akármilyen nagyszerű is ez a tag, már komolyan szégyellek odakullogni vele bárki blogjára, mert már vagy ezer taget küldtem tovább az utóbbi hónapban egy-két embernek. XD
Ciao! xx

2 megjegyzés:

  1. Olvasd el a Biffeeeeeet - ha még nem tetted! :D - mondjuk én meg mindenen nevetek, ami néha kicsit kínos.. XD Na, de nem baj. XD Stephen King, meg bárkit meg tud borzongetni. :3
    Hű, de rég van tervezve nálam Van Gongh is *elkullog, hogy még nem pacsizott le vele*. Thomas Mann után ő kerül majd a terítékre, most már eldöntöttem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Stephen King egy zseni, ez tény és való ♥
      Nekem a barátnőm adta kölcsön anno a Van Gogh-osat, és annyira él bennem az is, hogy egy közös fényképünket (mármint a barátőmmel; Van Gogh-gal sajnos nincs szelfim :c) használtam könyvjelzőnek :D

      Törlés