2015. május 25., hétfő

Alane Murillo blogja

Újabb kritikarendelést kaptam, ezúttal Alane-től, aki csak a történetről kért kritikát, így a design-os részt mellőzöm. Nos, vágjunk is bele!

Szerzője: Alane Murillo

A tartalom
1. A cím. Kifejezetten tetszik! Érdekes, egyedi, ugyanakkor misztikus, és arra ösztökél, hogy kezdjem el olvasni a sztorit azonnal, mert jó lesz. Ügyes vagy, totál jó lett. (4/4)
2. A fülszöveg. Nincs ilyen, úgyhogy nem pontozom, és nem akarok beleszólni, de szerintem feltétlenül iktass be egyet, mert a blogról a design és a modulok alapján semmit nem tudunk meg, ami zavaró. Akár egy horror is lehetne (persze, akkor fekete lenne a színe, vagy valami borongósabb, de mondtam egy példát, na), és, ha valaki nem kíváncsi olyasmire, akkor eléggé átkozódni fog, mikor mégis belevág, és az fogadja. Szóval, minél előbb írj egy rövid ismertetőt hozzá! :)
3. A prológus. Még csak ez van fönn, ezért a történet-részt értelemszerűen ki is fogom hagyni. Nem is rossz. A stílusa kifejezetten tetszik, szépen fogalmazol, érződik, hogy sokat olvastál már, és van honnan szókincsed meg fogalmazásmódod. A cselekménye egyszerű, nem túl izgalmas - de ez cseppet sem számít negatívumnak, sőt! Prológusnak épp . Az utolsó mondattal pont felkavartad az érdeklődésemet, hogy tudni akarjam a folytatást, és remekül elérted, hogy akármelyik olvasó figyelmét felkeltsd. Csak gratulálni tudok hozzá. Persze, ott a rengeteg hirtelen a nyakunkba zúdított szereplő, de összességében nem is szükséges még mindegyiküket ismernünk, hiszen ez csak a prológus, aminek az a célja, hogy hivatalosan is felkeltse a leendő feliratkozók érdeklődését, és úgy vélem, a következő részekben fokozatosan megismerjük a felsorolt nevek mögött megbúvó szereplőket. Biztos nem írtál volna bele ennyit, ha nem lenne szerepük. Őszintén, gratulálok! Elsőre nem igazán jött be a prológusod, de aztán újraolvastam úgy, hogy közben nem bömbölt a metálzene és nem koncentráltam tök másfelé, és úgy már igazán megtetszett! Feliratkoztam, egyrészt azért, mert szokásommá vált feliratkozni a kritizált blogokra, nagyrészt viszont azért, mert nagyon kíváncsian várom a folytatást! (5/5)
4. A helyesírás. Egy-két helyen láttam elgépelést, meg különírtad az információszerzést, na meg néhány helyen elhagytál egy-egy vesszőt, de egészen rendben van. Öhm... Azt hiszem, többet nem tudok mondani. Ja, még annyit, hogy feltétlenül olvasd át tüzetesen a részt, amit írtál, ha kell, többször is, hogy minden ehhez hasonló elgépelést kiszűrj belőle! Sokat segít. :) És próbáld meg magadban, vagy, ha muszáj, hangosan elolvasni a mondataidat, hogy rájöjj, honnan hiányoznak vesszők. Megéri. (5/3)

A tartalom összesen: 14/12, egyszóval csak így tovább! :)


Nem tudom, mi van velem, hogy ilyen szűkszavú lettem, de úgy, hogy nincs miért piszkáljalak, nehéz sokat írni, nyálas ódát meg nem akartam, úgyhogy még a dicsérettel is visszafogtam magam. :D Ciao! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen, hogy időt szántál a blogomra és megírtad a kritikát. Azt meg még jobban, hogy fel is iratkoztál. Az elgépelési hibákat mindenképpen javítani fogom. Igen néha kicsit szétszórt vagyok ilyen téren, de ezután jobban figyelek. A fülszöveg kérdése... na, igen. Egész héten, még munka közben is, ezen gondolkodtam. Azért nincs, mert nem tudtam semmi frappánsat kitalálni, azonban már tervezgetem és remélem, hogy rövid időn belül sikerül megírnom, illetve feltennem. Egyébként az első fejezet hamarosan kész lesz ;)
    Köszönöm szépen, szép hétvégét
    Alane

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy hozzám fordultál a kritikakéréssel! A feliratkozásomat pedig magadnak köszönheted, mert tehetségesen írsz. :) Már nagyon várom az első fejezetet!
      Neked is!
      Laura

      Törlés