2015. augusztus 27., csütörtök

Aprócska életjel

Helóó! Csak szólni akartam, hogy egyáltalán nem tűntem el - csak nem kaptam mostanában kritikarendeléseket, és a fordítással sem volt hangulatom foglalkozni. De egyikről sem mondok le, sőt.
Lehet, hogy semmi értelme, mert el sem olvassátok, de azért szólok, hogy aki bizonytalan azzal kapcsolatban, hogy pontosan mennyire színvonalas a blogja, vagy bármi problémája van vele, amiről esetleg tudni akarja egy kívülálló véleményét, akkor ne habozzon kritikát rendelni; nem kell félni, képernyőn keresztül nem tudom leharapni senkinek a fejét, a szavak pedig, akár a szél, szóval, ha bántóak is, nem kell magatokra venni őket. :)
A fordítás tuti, hogy el fog készülni. Ez az egyetlen, amit ígérhetek. Nem vagyok az időbeosztás császára, szóval azt nem tudom megígérni, hogy mikorra olvashatjátok az új cikk fordítását, de valamikor az évtized során még bizti. Vagy évszázadot kéne mondanom..?
A szavazás, amit kiraktam, még  öt napig tart, de türelmetlen típus vagyok, és annyira nem népszerű a blog, hogy százak szavazzanak - jelenlegi állás szerint három szavazat érkezett, mindegyik másik pontra. Ez azért zűrös, mert a kérdés úgy szólt, hogy legközelebbre mit hozzak; a felsorolt opciók mindegyikét szándékoztam publikálni valamikor, csak nem tudtam, hogy melyikre vagytok a legkíváncsibbak. Ez lett volna a szavazás lényege. Mindegy, kivárom azt az öt napot, és akkor azt csinálom meg, amire a legtöbb szavazat érkezett. Ha holtverseny van, legfeljebb eldöntöm, hogy melyik az, amit szerintem jobban meg tudnék írni, vagy melyik az, amit én legszívesebben írnék.
Mit is akartam még..? Megvan. Van egy szám, ami az egyik kedvenc sorozatomban hangzik fel, és már akkor is elragadott, amikor először hallottam, a szövegét sem tudva. Most, hogy a dalszövegét álmomból felébresztve is hibátlanul eldarálnám, gondolkodás nélkül, elhatároztam, hogy valamikor a közeljövőben le fogom fordítani nektek (közeljövőt mondok, pedig lehet, hogy a jövő hónap végére se jön össze, haha). Persze, ha a szavazás szerint más kerül a lista elejére, akkor sorrend szerint haladok - először azt, amire a legtöbben, aztán, amire második legtöbben szavaztak, rakom ki, és így tovább. Tehát a dalszövegre előbb-utóbb mindenképp sor kerül, akkor is, ha senkit nem érdekel. Muhaha. :)
Többet nem pofázok, mert úgysem olvassa végig senki. Ha valakinek olyan kérdése van, amit feltétlenül fel akar tenni, az felteszi; aki meg lusta kérdezni, annak úgysem számít a dolog annyira, hogy foglalkozzak vele. Frak, ez aztán érthető lett.
Ciao :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése