2016. július 1., péntek

Kritikát kaptam!

Ahogy a címből is láthatjátok, arra vetemedtem, hogy kritikát kérjek a blogomról, méghozzá nem is akárhonnan, hanem az Édes-savanyú kritikákról, amit már régóta nyomon követek. Minden túlzás nélkül állíthatom, hogy rettenetesen tetszett az, amit láttam/olvastam, ezért elhatároztam, hogy a blogot is Kitahito "kezébe ajánlom", ha már ő a legszakszerűbb aktív kritikaíró, akit ismerek. Meg is érte kivárni azt a pár hetet, ugyanis a kritikám tegnap elkészült, én pedig ma szereztem róla tudomást. Vigyorogva olvastam végig, és arra gondoltam, hogy ezt bejegyzés formájában megosztom veletek (akár érdekel, akár nem, muhaha). Külön oldalt különben sem hoznék létre a kritikáknak, amiket a blog kap, mert nem szándékozom máshonnan is kritikát kérni róla - ez is csak kivételes alkalom volt, tekintettel a blog különlegességére, ahonnan rendeltem.
Hogy Kitahito konkrét tanácsairól is szóljak: mindenben igazat adok neki, amit írt, és boldogan konstatáltam, hogy nagyrészt pozitívumokat írt. Ami viszont nem pozitívum, azt tényleg rosszul csinálom, és igyekszem is rajta javítani, mert eléggé megihletett a kritikája. És ez már titeket is érdekelhet, ugyanis épp Dominique blogkritikáján dolgozom az Egy senki naplójáról. Rettenetesen lassan haladok vele, és bár szinte az összes bejegyzést elolvastam már a blogján, mégsem tudok olyan lendületesen, határozottan írni a véleményemről, mint máskor. De, ahogy Kitahito is mondta, nem érdemes közzétennem olyan munkát, ami nem szakszerű. Ezért úgy döntöttem, hogy megpróbálom máshonnan kezdeni Dominique kritikáját, hogy szakszerűbb legyen. Hiába, március 4-én rendelted a kritikát, és tudom, hogy szörnyű vagyok, de inkább publikálom még további hetekkel később, minthogy csapnivaló munkát adjak ki a kezeim közül. Remélem, egyetértesz velem. Megértésedet kérem, és kérlek, hogy ne haragudj a késedelemért.
Ha már egy külön bejegyzést ilyesmikre pazarolok, a blog állapotáról is írnék, de csak röviden - legalábbis igyekszem. A blogversenyes nyereményekkel - a kritikákkal és a hirdetésekkel - értelemszerűen képtelen vagyok haladni jelen pillanatban, ezért is ezerszeres bocsánatot kérek. Esküszöm, hogy meglesz, semmi áron nem szegném meg a szavamat, csak fogalmam sincs, mikorra leszek képes elkészülni velük. A kritikák közül jelenleg, ahogy írtam is, Dominique-éval szenvelgek, hiába rendelték a többiek is hónapokkal ezelőtt - ezt is nagyon sajnálom, de ugyanazt tudom itt is mondani, amit a nyereményekkel kapcsolatban.
Fejmosásoknak, kérdéseknek, rendeléseknek, minden egyébnek örömmel állok elébe, akár komment, akár e-mail formájában. Nem harapok (elvileg legalábbis). Mert, ahogy mindig mondom, akármennyire is el vagyok havazva, a blog bezárását vagy szünet bejelentését nem is fontolgatom; ne aggódjatok/sajnálom, attól függ, ki hogy érez a blog iránt és irántam.
Köszönöm a figyelmet!
İyi günler!
Nessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése