2016. január 4., hétfő

Blogverseny - szavazások eredményhirdetése

Ismétlésképp

Október 25-én tettem közzé az első blogversenyemet, és ámulva láttam, hogy december 1-jéig nem kevesebb, mint 27 jelentkezője akadt. Másnak ez talán bosszúságot okozna, de nekem ez egy hatalmas szám, és nem tudom eléggé megköszönni nektek!
Kérlek titeket, ha hibát találtok az eredményekben (elnéztem valamit, félreolvastam egy számot, rossz sorrendet írtam, ilyesmik), írjátok meg azonnal, hogy kijavíthassam.
A versenynek egy szakasza még mindig hátravan: mert nem csak szavazással, de zsűrizéssel is teszünk közzé eredményeket. A zsűrizésről: Én sem vagyok egy semmittevő emberke, de Annát tényleg mindig elhalmozzák a tanulnivalók és ilyesmik, szóval emiatt sem tudunk pontos időpontot mondani arról, hogy mikorra lesznek meg a zsűris eredmények. Az is lehet, hogy a január is elmegy, mire végre hallotok az eredmények felől - sajnáljuk, ez van, biztos nektek is van életetek, szóval nem fogtok belehalni az eredményekre várásba. Reméljük. A kinézettel kapcsolatos kategóriák - tehát a legszebb fejléc, design és könyvborító - kérdésében én döntök, ugyanis Panna ezektől teljes mértékben elhatárolódik, és határozottan állítja, hogy ő nem ért hozzájuk (szerintem azért képes lenne megállapítani, hogy két fejléc közül melyik tetszik neki jobban, de mindegy, ha nem, hát nem). A többiről közösen döntünk. Itt megjegyezném, hogy nem mi vagyunk az úristen, a mi véleményünk nem szent és nem is a legszakszerűbb, de természetesen mindent megteszünk, hogy előítélet nélkül és alaposan megfontolva, minél igazságosabban ítéljünk. Az ebből következő sértődésekért és hasonlókért nem vállalunk felelősséget. Reklamálni persze lehet majd, azt mindig lehet, kérdés, hogy arra reagálunk-e. Ha megalapozatlan és ostoba a vád, egyértelműen nem, de, ha mi néztünk el valamit, kijavítjuk.
E-mail címeink: Hogy legyen hol zaklatni minket, ha esetleg valami halaszthatatlan dologról van szó, amit hamarabb észreveszünk, ha nem komment formájában érkezik
Anna e-mail címe: pannicska@gmail.com
Az én, tehát Nessa e-mail címe: siposlorka@gmail.com
Ha valami nem egyértelmű a fentiek ellenére sem, írd meg kommentben vagy e-mailben valamelyikünknek (az esetleges reklamálást inkább nekem, mert Annának még én se mernék reklamálni... legyen elég annyi, hogy simulékonyabb vagyok, mint Panna. xD)
De térjünk át arra, ami már mindenkit érdekel.

A szavazások eredményei

Tizenegy kategória indult el, melyek eredményei:

Legszebb fejléc
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Vannessa J. Frye, Greňo Linda, Kathrine, Sophia S. Argent, Nicolette F., Nia Dixon, György Lilla, HannaVirág, Kathrine White, Katherine E. Morrell, Lexi Sy, Chestia H. Stilson, Babu Miriel és Scarlett Forester
3. helyezést értek el: Gab C. és Japane LS; nyereményük: oklevél; kritika a blogukról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Eva H.; nyereménye: oklevél; a blogját egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Japane LS; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú

Legszebb design
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Greňo Linda, György Lilla, HannaVirág, Kathrine White, Katherine E. Morrell és Lexi Sy.
2. helyezést értek el: Kathrine, Sophia S. Argent, Nicolette F., Japane LS és Scarlett Forester; nyereményük: oklevél; a blogjukat egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Japane LS; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú

Legszebb könyvborító
3. helyezést ért el: Arika Blue; nyereménye: oklevél; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést értek el: Eva H. és J. Roxana; nyereményük: oklevél; a blogjukat egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú

Legjobb cím
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Lukács Noémi, Vannessa J. Frye, Arika Blue, Nia Dixon, György Lilla, Kathrine White, Trixi, Lexi Sy. és Chestia H. Stilson
3. helyezést értek el: Greňo Linda, Kathrine, Nicolette F.,  HannaVirág, Japane LS és Katherine E. Morrell; nyereményük: oklevél; kritika a blogukról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Eva H.; nyereménye: oklevél; a blogját egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Japane LS; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú

Legjobb fülszöveg
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Lukács Noémi, Vannessa J. Frye, Greňo Linda, J. Roxana, Alexandra G. Summer, HannaVirág és Lexi Sy.
2. helyezést ért el: Katherine E. Morrell; nyereménye: oklevél; a blogját egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést értek el: Nicolette F. és Japane LS; nyereményük: oklevél; a blogukat egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogukról tőlem; interjú

Legjobb prológus
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Vannessa J. Frye, Greňo Linda, Cathy Hwang, J. Roxana, Kayle Xann, Lexi Sy. és Chestia H. Stilson
3. helyezést értek el: HannaVirág és Katherine E. Morrell; nyereményük: oklevél; kritika a blogukról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Babu Miriel; nyereménye: oklevél; a blogját egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Gab C.; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú

Legjobb fanfiction
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Sophia S. Argent, J. Roxana, Blair Tonkin, Vavró Rebeka, Trixi és Babu Miriel
1. helyezést értek el: Eva H. és Fizzy S.; nyereményük: oklevél; a blogukat egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogukról tőlem; interjú

Legjobb fantasy/sci-fi
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Alexandra G. Summer, HannaVirág, Vavró Rebeka, Babu Miriel és Scarlett Forester
2. helyezést értek el: Vannessa J. Frye és Katherine E. Morrell; nyereményük: oklevél; a blogjukat egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem; interjú
1. helyezést értek el: Arika Blue és Nicolette F.; nyereményük: oklevél; a blogukat egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogukról tőlem; interjú

Legjobb nem fanfiction
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Vannessa J. Frye, Greňo Linda, Nia Dixon, Vavró Rebeka, Lexi Sy. és Scarlett Forester
3. helyezést értek el: Kayle Xann és Chestia H. Stilson; nyereményük: oklevél; kritika a blogukról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: HannaVirág; nyereménye: oklevél; a blogját egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú

Legjobb trailer
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Eva H., Alexandra G. Summer és Katherine E. Morrell
3. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: HannaVirág; nyereménye: oklevél; a blogját egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Sophia S. Argent; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú

Legjobb író
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Lukács Noémi, Alexandra G. Summer, Nia Dixon, HannaVirág, Lexi Sy., Chestia H. Stilson és Scarlett Forester
3. helyezést értek el: Nicolette F. és György Lilla; nyereményük: oklevél; kritika a blogukról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Arika Blue; nyereménye: oklevél; a blogját egy napig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Katherine E. Morrell; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú

A nyereményekről

Mindenki, aki igényli a nyereményét, írjon nekem (ezt ne Pannának, nekem) egy e-mailt, amiben közli, hogy igényli a nyereményét, vagy akármit, amiből erre tudok következtetni. Ennek azért van jelentősége, mert nem szeretnék kritikát írni annak, aki már el is feledkezett a versenyről, esetleg magasról tesz rá. Aki esetleg nem igényel kritikát, az írja meg e-mailben, mert azzal is könnyít rajtam. Szeretném, ha az interjúért mindenki feltétlenül jelentkezne, mert tényleg szeretnék érdekes kérdésekre választ kapni mind a huszonhetetektől.
Aki többször is ért el ugyanolyan helyezést különböző kategóriákban, az értelemszerűen nem fog annyi darab kritikát kapni, ahogy oklevelet sem. Aki nyert kritikát, de már írtam kritikát a blogjáról/már rendelt kritikát a blogjáról, csak az még nem készült el, az is írjon, hogy kell neki a nyeremény, de nem írok neki új kritikát (kivéve, ha nem változott a kritikám óta sokat a blogja, vagy nem kéri külön, hogy azért mégis írjak), csak az oklevelét, az interjút meg a hirdetést kapja meg. Aki pedig több helyen is nyert x időre szóló hirdetést, azok a hirdetések nem fognak összeadódni, hanem a hosszabb idő szerint fogok cselekedni (értsd: ha egy kategóriában nyertél egy nap hirdetést, de egy másikban egy hét hirdetést, akkor nem nyolc napig fogom hirdetni a blogodat, hanem egy hétig). Remélem, világosan írtam le mindent, de mindig van lehetőség a kérdezésre.
A nyereményeket nem tudom, mikorra tudom elkészíteni, de a blogra úgyis kiteszem őket. Mindent, egyesével, fokozatosan, lassan, de biztosan. Szeretném előbb a két várólistás kritikámat elkészíteni, mert azért ők mégiscsak előbbre valók, mint azok, akik a versenyen helyezést értek el, és régebben is kérték.


Ha a fentiek után még valakiben felmerült valamilyen kérdés, az ne habozzon írni a fent beillesztett e-mail címeink egyikére vagy le, kommentbe. Ismétlem: ha hiba csúszott a számításomba, azért is szóljatok, nem vagyok tökéletes, nekem is lehet, hogy elkerülte valami a figyelmemet.
Így, búcsúzóul megjegyezném, hogy az se keseredjen el, aki esetleg jobb eredményt várt magától és a blogjától. A szavazásos eredmények hátulütője az, hogy az adott blog népszerűségén múlik, hogy nyer-e avagy sem. Lehet, hogy a Pannával közös véleményünk egészen másként fog kinézni, mint a szavazás alkotta kép. Szóval az is lehet, hogy azok lesznek az első helyezettek, akik most csak emléklapot kaptak.
Csak ennyit akartam. Ciao! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése