2018. július 6., péntek

Veterán bloggerek kérdőíve

Kukucs! :3
Igen, amikor épp nincs kapacitásom többre, de azért nem szeretném bejegyzés nélkül hagyni a blogot, akkor az ilyen kérdőívekkel próbálom kiszúrni a szemeteket... :D (Forrás.)

1. Hány éve blogolsz?
Öt.

2. Tartottál valaha hosszabb szünetet a blogolásban?
Konkrét hosszabb és konkrét szünetet azt hiszem, még nem. Legfeljebb olyan fordult elő, hogy egy-két hónapig nem volt bejegyzés valamelyik blogomon.

3. Mindig ugyanezt a nevet használtad?
Igen, méghozzá azért, mert kisgyerekként, amikor a bátyám már folyton Gyűrűk Ura-maratont tartott, én viszont még nem értettem a történetből semmit a jól csengő neveken kívül, rögtön kerestem egy tündenév-generátort a neten, és a Nessa Lossёhelint dobta ki. Azóta minden itthon használt füzetre ezt a nevet írtam kicsiként, aztán általánosban már szégyelltem, de gimiben ismét fel mertem vállalni a Nessát. Pár osztálytársamat például már tizedikben kellett felvilágosítanom, hogy a Nessa nem anyakönyvezett nevem! :D

4. Mindig ugyanezen a címen blogoltál?
Nem. A legrégebbi blogom, amire emlékszem (egy szerelmi háromszöges 1D-fanfiction), annak a címére már nem tudok visszaemlékezni; utána volt egy You'll Never Lose Hope című Harry-fanfictionöm. Aztán jött a Truth or Lie..?, majd a Critiche di Nessa, az Angyali érintés és a Volt egyszer egy rémálmom. Egy ideje csak az utóbbi három aktív. Ja, meg időközben csatlakoztam két bloghoz is kritikaíróként, a Paparazzi Blog Designhoz és az Ami Beleférhez.

5. Változott az évek során a blogod témája?
Hát, 1D-fanfictiont jelenleg nem írok, és a kezdetek kezdetén még nem volt egy kritikás vagy verses-novellás blogom sem. Szóval igen.

6. Milyen eszközöket használtál régen és milyeneket most a blogoláshoz?
Mindig is a számítógépünket használtam. Mást nagyon nem.

7. Vannak olyan olvasóid, akik a kezdetektől követik a munkásságodat?
A kezdetekben senki nem olvasott - hála Lucifernek, hogy senki nem olvasta azokat a marhaságokat -, és mostanában sem tolonganak olyan sokan a verseim, a novelláim vagy a regényem után például. De a világért sem vagyok hálátlan; nekem a feliratkozóim száma már most is akkora, hogy azt sosem mertem volna még álmodni sem. Csak a szó szoros értelemben olvasókról nemigen beszélhetek, legfeljebb itt, ezen a blogon.

8. Vannak bloggerek, akikkel már személyesebb kapcsolatot is kialakítottál?
Mennyire számít személyesnek, ha időnként csetelgetünk? Élőben sajnos még egy bloggerrel se volt alkalmam találkozni.

9. Megváltozott a környezeted hozzáállása a blogoláshoz, a te blogodhoz?
Fogalmam sincs. Szerintem még mindig mindenkit hidegen hagynak a firkálmányaim XD

10. Szerinted miben fejlődtél leginkább a blogolás tekintetében?
A blog alapvető funkcióinak kihasználásában. :D Nem fogjátok elhinni, de amikor valamelyik legelső blogomra valaki írt a chatbe, hogy kérhet-e egy cserét, csak törtem a fejem, de nem tudtam rájönni, mi az a csere! :D És az oldalak fogalmával sem voltam tisztában. Azóta azért már legalább ezek mennek. :D

11. Akadt az életedben olyan lehetőség, amihez azért jutottál hozzá, mert blogolsz?
De még mennyi! Olvashatom a visszajelzéseiteket, vigyoroghatok a számomra hatalmas megtekintési számokon, a feliratkozók számán, és persze annyi, de annyi nagyszerű bloggal ismerkedhettem meg a blogolásnak hála!

12. Van olyan téma, amiről megbántad, hogy írtál?
Azt hiszem, nem. Valószínűleg inkább azt bántam meg, ha rosszul írtam egy témáról.

13. Mi az, amit ma már másképp csinálnál a blogodon/blogoddal, mint régen?
Először is, nem kezdenék hozzá annyira gyerek fejjel, mint ahogy az első blogjaimat írtam. Sosem akarnék olyan igénytelen tartalmat zúdítani az internetre :D (Na nem mintha mostanában annyira igényes tartalmakat hoznék... Khm...)

14. Melyik a valaha megírt kedvenc blogbejegyzésed?
Talán az Ezel-idézetek. És nem, nem azért, mert a mai napig arra kattintanak a legtöbben, hanem azért, mert az Ezel az egyik legimádottabb sorozatom, amit négyszer végignéztem, és egy alkalommal kijegyzeteltem belőle az összes imádott idézetemet. Jó sok órát elpepecseltem tehát vele, aztán mikor megnyitottam a blogot, az egyik első gondolatom az volt, hogy na, itt végre közzé is tehetem! :D

15. Kaptál valaha olyan kritikát, ami miatt lényegesen megváltoztattál valamit a blogoddal kapcsolatban?
Azt hiszem, Kitahito kritikájának hatására gondoltam először arra, hogy muszáj lecserélnem a saját készítésű designomat valami szalonképesebbre. Ekkor jött a képbe az a kinézet, amit most láttok.

16. Szerinted mennyi ideig fogsz még blogolni?
Létezésem utolsó napjáig. :D

17. Mit gondolsz, mennyire sikerült az évek alatt a blogodon közvetíteni önmagadat, a személyiségedet?
Mivel mindenki futva menekül előlem, ezért szerintem teljesen hűen közvetítettem magamat... :D

18. Fogalmazd meg, mit jelent számodra a blogolás és a saját blogod!
Egyikét annak a kevés dolognak, ami boldoggá tesz.

19. Írj egy dolgot, ami szerinted igazán egyedi a blogodban, és kiemeli azt a tömegből!
Hát, amikor először létrehoztam ezt a blogot, azt pont azzal a szándékkal - is - tettem, mert láttam, ahogy háromsoros, értelmetlen szösszeneteket kritikának neveznek. És gondoltam, na nem, én nem fogom letudni két mondatban a designt, egyben meg a tartalmat, és lám, nem is tettem. Szóval azt hiszem, erre mindenképp büszke vagyok. Remélem, a terjedelmük mellett a tartalmuk is megállja a helyét azért...

Már nem mertem kihívni senkit, mert mostanában annyi mindenre kihívtam két szerencsétlen áldozatot, hogy nem merem megint nekik továbbküldeni a kérdőívet... XD De bárki kitöltheti, akinek kedve szottyan, elvégre én is így tettem :D
Nessa voltam, vigyázzatok magatokra! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése