2016. október 16., vasárnap

Sebhelyes férfi karakterek

Megkaptam az első kifejezett kérést arra nézve, hogy milyen karaktereket hozzak, úgyhogy összegyűjtöttem néhány karaktert, akiknek valami sérülés, sebesülés van az arcán vagy felsőtestén. A 14 férfit itt, a 14 nőt a következő bejegyzésben láthatjátok. Remélem, tudtam segíteni! :)
 

Joaquin Phoenix

Harrison Ford

Tommy Flanagan

Kevin McKidd

Sean Bean

Andy Warhol
 
Michael K. Williams

Sylvester Stallone

Jonah Hill

Jason Momoa

Dermot Mulroney

Miles Teller

Joe Jonas

Charlie Puth

2 megjegyzés:

  1. Oh, alig akartam hinni a szememnek, hogy ilyen gyorsan teljesült a kérésem! :D
    Köszönöm a válogatást, biztos vagyok benne, lesz olyan köztük, amit fel tudok használni :) Valamint volt néhány meglepetés is köztük. Például Sandra Bullockról se tudtam, hogy van sebhelye :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem. :D Én köszönöm! Hát, én is csak a kérésed miatt informálódtam, a legtöbbjükről fogalmam sem volt. xD

      Törlés