2016. szeptember 26., hétfő

Önreklám - avagy blogajánló

Sok-sok éve már, hogy először a Blogger közelébe kerültem - fogalmam sincs, mióta olvasok blogokat, ahogy arról sincs, mikor hoztam létre az első sajátomat. A mostani blogjaim előtt is volt már rengeteg, amit ilyen-olyan okokból töröltem; a most életben lévő blogjaim közül a legidősebbet 2014. július 5-én hoztam létre, avagy minimum 2013 óta blogolok.
Jelen állás szerint ezen kívül van három saját blogom (plusz egy negyedik, amit még nem tettem közzé, gondolkodom, hogy megtegyem-e), illetve kettő, amin kritikusként, társszerkesztőként tevékenykedek. Most az előbbieket, tehát a saját blogjaimat bátorkodom reklámozni, mert természetesen egyik sem büszkélkedik akkora nézettséggel és követőtáborral, mint azt szeretném. És félreértés ne essék, én szívből megbecsülöm az összes feliratkozómat, de az ember alapvetően gyarló, ezért mindig többre vágyik, mint amije van.
Volt egyszer egy rémálmom
Verseket és novellákat publikálok ezen a blogon, mely műfajok közül egyikben sem vagyok túl tehetséges (na nem mintha bármilyen más műfajban az lennék), éppen ezért helyenként iszonyat béna munkákat olvashattok rajta, de mindenképp megéri beleolvasnotok, ha el akartok elmélkedni azon, milyen szörnyű hely a világ, amiben élünk.

Angyali érintés
Kezdetleges fantasy-próbálkozásom, amiben csak elvétve lehet felfedezni fantasy-elemeket, általánosan nagyon is realitás-szaga van, csak azért nevezem fantasynek, hogy ne kelljen az utálatos "non-fanfiction" néven emlegetnem. Ez tudniillik nem fanfiction, nagyon is saját szereplőkkel operál, és hát... nem vagyok jó a reklámozásban. Remélem, ennyi elég volt, hogy felkeltse az érdeklődéseteket.

Truth or Lie..?
A legrégebbi, élő blogom, ami nem más, mint egy - már a harmadik évadát taposó - One Direction-fanfiction. Az első évadnak Louis, a másodiknak Harry áll a középpontjában, a harmadikban meg... hát, a rokoni kapcsolatok bonyolultak; mondjuk úgy, hogy az ő leszármazottaik élete. Igen, az elejét már két évvel ezelőtt írtam, ezért nagyon jól tudom, milyen minőségű lehet, de azért remélem, a most folyó harmadik évad már valamivel jobb. Ha a harmadik évadtól kezditek olvasni, akkor is van értelme, mármint akkor is megértetek mindent, az 1. és a 2. évadot csak akkor ajánlom, ha nagyon sok fölösleges szabadidőd van...
Naiv vagyok, ezért bízom benne, hogy legalább felkeltette valaki érdeklődését valamelyik blogom, és ha mást nem is, hát kattint egyet-kettőt rájuk. Ha esetleg valakinek lenne kérdése bármelyikkel kapcsolatban, azt is nyugodtan fel lehet tenni.
Az egyetlen, az igazi, a legkegyetlenebb, a legromlottabb, a legjavíthatatlanabb, a legreménytelenebb, legőrültebb, legégetnivalóbb Nessa randalírozott. Ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése