2016. szeptember 21., szerda

Nő karakterek

Utoljára 2015. szeptember 8-án, avagy több, mint egy éve jelentkeztem karakterekkel a blogon, és ez egy tarthatatlanul siralmas állapot, amit most orvosolok. Megint igyekeztem olyanokkal előrukkolni, amiket nem sok blogon láttam eddig, remélem, sikerült. Ha szeretnétek hasonló bejegyzéseket látni, iratkozzatok fel, pipáljatok vagy komizzatok. :D


Rekha Sharma

Tricia Helfer
Lucy Lawless

Miranda Otto

Leanne Rowe

Joséphine Serre

Charlotte Gainsbourg

Anna Paquin

 Cate Blanchett

Grace Park

Leah Cairns

Kandyse McClure

 Olivia Tennet

Keegan Connor Tracy

2 megjegyzés:

  1. Hali!

    Én mindenféleképp szeretnék! :D Nagyon jó, karakteres, egyedi vonásokkal rendelkező modelleket (alanyokat) hoztál korábban s most is és ez után is (avagy a következő már kint lévő két karakteres posztban) Habár ide írok, a férfi karakterek még jobban megfogtak. Szinte magam előtt láttam, milyen szereplők lehetnének egy-egy történetben.

    üdv, Zsazsi :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök a kommentednek, és boldogan hozok további hasonló bejegyzéseket is :D Ugye? Nekem is ilyen érzésem volt, mikor feltöltöttem a képeiket, legszívesebben több tucatnyi novella megírásába fognék, hogy mindenkit felhasználjak :D
      Üdv: Nessa

      Törlés