2015. május 8., péntek

Idézetes képcsokor

Hali! Hoztam nektek jó néhány idézetes képet, aminek remélem, van,a ki örül, és nyom egy pipát rá. :) Egy kominak persze, hogy tetszett, és szívesen látna hasonlót, esetleg általam szerkesztetteket is, még jobban örülnék, de nem kényszeríthetek rá senkit. :)

Egy álom csak egy álom... amíg úgy nem döntesz, hogy valóra váltod.






 Az élet mindig ajánl második lehetőséget. Holnapnak hívják.











 Csak várj, minden rendben lesz.















 Frodó: "Azt kívánom, bár soha ne történt volna meg mindez!"
Gandalf: "Így vannak ezzel mindazok, akik ilyen dolgokat éltek meg. De ez nem az ő döntésük. Mi csak arról dönthetünk, hogy mit kezdjünk az idővel, ami nekünk adatott."




Te vagy, akit akarok.







Amikor meglátlak...
a szívem:
a gyomrom:
az elmém:
 Egy napon szeretnék az esőben táncolni.




Soha ne hagyd abba a tanulást, mert az élet soha nem fogja abbahagyni a tanítást.






























Egy év terápia után a pszichiáterem azt mondta nekem: "Talán az élet nem való mindenkinek". - Larry Brown














Az érzékeny emberek többet szenvednek, de többet szeretnek és többet álmodnak.


Nem akarok többé egy osztályteremben tanulni. Utazgatással és emberekkel beszélgetéssel akarok tanulni. Menet közben akarok tanulni, gyűjtve a tudást, és nem úgy, hogy szigorúan tesztelnek belőle. Nem akarom elveszíteni a szenvedélyemet a dolgok iránt, amiket szeretek csinálni, azért, mert izgulok a vizsgák miatt. Töredékenként akarom magamba szívni a tudást, amit emberektől nyertem, és kíváncsi akarok lenni. Az iskola ellopta a lelkesedésemet a dolgok iránt, amiket szerettem, és utálom emiatt.


Állandóan beengedlek, csak azért, hogy megint elhúzz...

Hiányoznak a napok, amikor még mindannyian barátok voltunk.

Nem számít, ha azt gondolod, utálod az iskolát, mindig hiányozni fog, amikor abbahagyod.
Ez a mi szerelmünk.










Hey, cupcakes, kérdésem volna! Van egy nagyon imádott és tisztelt és hozzám nagyon közel álló sorozat, az Ezel - Bosszú mindhalálig, amit annyira imádok, hogy már többször végignéztem mindkét évadát, és kiírtam belőle az összes létező idézetet. Nagyon szeretném őket megosztani veletek - és nem, Citatum-on sincs fönt az összes, mert én, ahogy néztem, leírtam minden egyes bölcs megjegyzést vagy mondatot. Ha érdekel titeket a dolog, ne felejtsetek el kommentelni! (És azt is írjátok meg, hogy simán, leírva szeretnétek, vagy képekre szerkesztve, mert mindkettő lehetséges!) ;)
Ciao!

2 megjegyzés:

  1. Imádom az idézetes képeket, ennyit egy helyen. :o Wow. Imádlak. ;) :*

    VálaszTörlés