2015. május 27., szerda

Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen

Kezdhetném úgy, hogy "ki ne ismerné a joggal hírhedt és imádott Outlander-könyveket, vagy, ha azt nem, akkor legalább a belőlük készült filmsorozatot?", de sajnos nem tehetem, mert a közvetlen környezetemben senki nem ismeri őket, és a családom is csak azért, mert én, mindennek felbujtója, a tévé elé ráncigáltam őket, mikor végre letöltöttem a részeket és megnézettem velük, aztán pedig még a könyvekről szóló áradozásomat és végighallgattattam velük. Hölgyeim és uraim, itt van hát egy könyvajánló az Outlander első részéről!

Nem szeretnék úgy könyvajánlót írni, hogy a könyv adatait kimásolom a wikipédiából, a leírását pedig a könyv hátuljáról, mert az úgy nem csak értelmetlen, de szánalmas is lenne, hiszen nap mint nap áradozom erről a könyvsorozatról, és igenis imádom annyira, hogy képes legyek írni róla egy ajánlót. Izé, szerintem mindenkinek könnyebb, ha a sorozat többi hét kötetét most figyelmen kívül hagyom, és csak az első kötetről beszélek.

Claire, mikor a férjével a második nászútjára indul, Skóciába, még nem is sejti, mi vár rá. A Craigh na Dun nevű helyen megérinti a legendás álló köveket, és kénytelen elfogadni, hogy a kövek varázserejéről szóló legendák igaznak bizonyulnak, ugyanis visszajutott az időben kétszáz évvel korábbra. 1743-ba kerül, ahol kalandok sokasága vár rá.
Nem sorolhatom fel azokat a kalandokat, mert arra van a könyv, de annyit elmondhatok: ilyen nagyszerű stílusban írt, ilyen izgalmas és ennyire megrendítő történetet garantálom, hogy még nem olvastál. A könyv letehetetlen; amikor egy-egy fejezet véget ér, azonnal késztetést érzel majd, hogy folytasd a következővel, mert egyszerűen lenyűgöző az egész úgy, ahogy van.
   Eredetileg hosszabbra terveztem, de úgy látom, nem tudok ennél többet elárulni anélkül, hogy spoilerekkel lövöldöznék, úgyhogy azt hiszem, ennyi. Ha valakit érdekel, de nem tud/akar rá pénzt szánni, írjon e-mailt, és átküldöm pdf-ben. :)

Nyomj egy pipát vagy írj kommentet, ha tetszett, és szeretnél tőlem további könyvajánlókat olvasni. :) Pápá!

4 megjegyzés:

  1. Uhh, el kellene olvassam, asszem' :)) Big like for it. ;) És átküldhetnéd pdf-ben, ha van időd. :)
    XOXO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Csak most vettem észre a komidat. xD Naná, egy perc! :3

      Törlés
  2. Ha én is kérhetném, hogy küld át. Email meray64@gmil.com. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés